ראשי >

   
ראשי
יצירת קשר
אודותינו
חברת מו-פרינט בע"מ הוקמה מייסודה של חברת עידן בע"מ, ועוסקת בייבוא, שיווק ומתן שירות לציוד בתחום הדפוס והמיכון המשרדי. חברת מו-פרינט מייבאת ומשווקת מכונות וחומרים מתכלים לענף הדפוס, מכונות לכריכה בחום, מכונות חיתוך, חירור, יישור והידוק נייר,והינה הנציגה הבלעדית של חברת "STAGO" בישראל למכונות גימור מוצרי נייר. חברתנו מנהלת מערכת הבטחת איכות ועמידה בתקן ISO-9001. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים במושב חמד, משתרעים על מבנה של 480 מ"ר, וכוללים מחלקת שירות לקוחות, שיווק, מחסן, מעבדה ולוגיסטיקה.
 
בראשה של חברת מו-פרינט עומד מר מוטי שוחט, אשר ברשותו למעלה מ-25 שנות הכרות עם השוק הישראלי והעולמי. ניסיונו הרב והבנתו את עולם הדפוס והמיכון המשרדי, בעזרתם של אנשי צוות בעלי ידע וניסיון עשיר בתחום, הם שהופכים את מו-פרינט לחברה שמספקת מענה לכל דרישה ובעיה שעולה מצד לקוחותיה המוערכים.
 

חברת מו-פרינט מספקת שירותים בפריסה כלל ארצית. מבין מגוון לקוחותיה ישנם מוסדות חינוך רבים, מוסדות ציבוריים, עיריות, משרדי ממשלה, משרד הביטחון, בתי דפוס ולקוחות פרטיים רבים.

מטרתה המרכזית של חברת מו-פרינט הינה לשמר את איכות השירות הגבוהה, אשר מאפיינת אותה כיום, וזאת תוך שימת דגש על מעורבות מתמדת בצרכיהם המשתנים של קהל לקוחותיה. צוות ההנהלה והעובדים מבטיח מתן מענה מהיר, אמין ומקצועי, אספקת מוצרים איכותיים ועמידים ומתן שירות על ידי אנשי מקצוע מהמנוסים והמוכשרים ביותר בתחום. זאת ועוד, חברת מו פרינט מתחייבת לאחריות מלאה וארוכת טווח עבור כל מוצריה, ולמחירים אטרקטיביים במיוחד.
 

נשמח לעמוד לשירותכם בכל עת, ולסייע במציאת הפתרון המתאים והנכון ביותר עבורכם.

© כל הזכויות שמורות למו-פרינט הקמה: בניית אתרים - ויביט | עיצוב: עיצוב אתרים